designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

اشتراک گذاری:

بازطراحی برند‌ها ممکن‌است برای بعضی‌ها عصبی‌کننده باشد، اما خب که چی!؟ وقتی مردم علاقه به پیشرفت و گسترش قابلیت‌هایشان ندارند، پس هدف این کار چیست؟

گرافیست شیکاگویی، لطفی کرده و بازطراحی خودش را از برند نشنال جئوگرافیک ارایه کرده‌است.
ما به پروژه‌هایی بیشتر از این نیازداریم، مردم باید تجربه‌کنند و برندهای شاخص را بازطراحی کنند، حتی اگر شده به بهانه خلاقیت. نارضایتی خود را در جامعه ابرازکنید تا مجالی شود برای ایده‌های تازه.
برای دیدن نمونه‌های بیشتر از این سری طراحی به پورتفولیوی او در Behance مراجعه کنید.

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک

designmatters.ir national geographic brand rebranding بازطراحی برند نشنال جئوگرافیک
منبع: Abduzeedo

اشتراک گذاری:
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *