برندینگ فوروتی

باز طراحی برند فوروتی

بازطراحی برندینگ و طراحی کمپین برای معرفی برندینگ جدید فوروتی توسط زاگمایستر و والش. 

فروتی قدیمی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین برند آب انبه در دهند است که بعد از سی سال آماده ارایه لوگو و برندینگ جدید خود میشدند که از استودیو زاگمایستر و والش خواستند که زبان بصری،‌کانسپت و استراتژی کمپین معرفی برند جدیدشان را برایشان طراحی کنند.

هدف اصلی این بود که بسته‌بندی جدید را تازه، شاخص و بازیگوشانه ارایه بدهند.‌ایده اصلی این شد که دنیایی مینیاتوری طراحی کنند که در آن مدل‌هایی کوچک از آدم‌ها ماشین‌ها و درخت وجود داشته باشد ولی بسته بندی جدید و انبه‌ها در ابعاد واقعی به شکل قهرمان تصویر خود را نشان دهند، در حالی که لحظات جالبی را روایت می کنند. پالت انتخابی شامل چهار رنگ شاخص و جسورانه در کنار رنگ اصلی انبه میشود.

 

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

منیع: Behance.net

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *