برندینگ فوروتی

باز طراحی برند فوروتی

اشتراک گذاری:

بازطراحی برندینگ و طراحی کمپین برای معرفی برندینگ جدید فوروتی توسط زاگمایستر و والش. 

فروتی قدیمی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین برند آب انبه در دهند است که بعد از سی سال آماده ارایه لوگو و برندینگ جدید خود میشدند که از استودیو زاگمایستر و والش خواستند که زبان بصری،‌کانسپت و استراتژی کمپین معرفی برند جدیدشان را برایشان طراحی کنند.

هدف اصلی این بود که بسته‌بندی جدید را تازه، شاخص و بازیگوشانه ارایه بدهند.‌ایده اصلی این شد که دنیایی مینیاتوری طراحی کنند که در آن مدل‌هایی کوچک از آدم‌ها ماشین‌ها و درخت وجود داشته باشد ولی بسته بندی جدید و انبه‌ها در ابعاد واقعی به شکل قهرمان تصویر خود را نشان دهند، در حالی که لحظات جالبی را روایت می کنند. پالت انتخابی شامل چهار رنگ شاخص و جسورانه در کنار رنگ اصلی انبه میشود.

 

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

برندینگ فوروتی

منیع: Behance.net

اشتراک گذاری:
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *