برندینگ و هویت بصری برای کافی‌شاپی در باکو

اشتراک گذاری:

برندینگ و هویت بصری دوست‌ داشتنی برای یک کافی‌ شاپ از Olena Fedorova

گرافیست با استعداد اوکراینی، به‌تازگی مجموعه هویت بصری و برندینگ زیبایی را برای یک کافی‌ شاپ طراحی کرده‌است.
این کافی شاپ در سال ۱۹۲۳ در باکو، آذربایجان افتتاح شد. آن‌ها بهترین نوع قهوه را همراه ساندویچ، سالاد، اسنک و دسرهای خوش‌مزه عرضه می‌کنند. 
Olena در نظر داشت هویتی طراحی کند که نشان‌گر سنت و هم‌چنین محیط صمیمی آن‌جا باشد. در قدم اول او با طراحی یک لوگو با دست شروع کرد که با نماد‌های مختلف تزئین شده بود و در ادامه با اضافه کردن هویتی وینتیج (Vintage) مجموعه را آماده کرد.
در زیر تعدادی از تصاویر این پروژه را به‌همراه تعدادی از بسته‌ بندی‌ها می‌بینید.

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_2

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_3

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_13

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_9

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_10

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_11

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_12

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_4

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_8

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_6

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_5

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_7

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_1
منبع:WE AND THE COLOR

اشتراک گذاری:
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *