برندینگ و هویت بصری برای کافی‌شاپی در باکو

برندینگ و هویت بصری دوست‌ داشتنی برای یک کافی‌ شاپ از Olena Fedorova

گرافیست با استعداد اوکراینی، به‌تازگی مجموعه هویت بصری و برندینگ زیبایی را برای یک کافی‌ شاپ طراحی کرده‌است.
این کافی شاپ در سال ۱۹۲۳ در باکو، آذربایجان افتتاح شد. آن‌ها بهترین نوع قهوه را همراه ساندویچ، سالاد، اسنک و دسرهای خوش‌مزه عرضه می‌کنند. 
Olena در نظر داشت هویتی طراحی کند که نشان‌گر سنت و هم‌چنین محیط صمیمی آن‌جا باشد. در قدم اول او با طراحی یک لوگو با دست شروع کرد که با نماد‌های مختلف تزئین شده بود و در ادامه با اضافه کردن هویتی وینتیج (Vintage) مجموعه را آماده کرد.
در زیر تعدادی از تصاویر این پروژه را به‌همراه تعدادی از بسته‌ بندی‌ها می‌بینید.

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_2

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_3

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_13

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_9

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_10

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_11

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_12

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_4

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_8

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_6

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_5

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_7

designmatters.ir-Branding-for-the-coffee-shop-Coffee-Station_1
منبع:WE AND THE COLOR

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *