برندینگ یک ماهی فروشی

اشتراک گذاری:

طراح مکزیکی Jonathan Mont مدیریت هنری و طراحی برندینگ برای Blue Marino که یک ماهی فروشی است را انجام داده است.

او این پروژه را با هدف انعکاس کیفیت غذا‌های دریایی و سالم بودن آن‌ها به مخاطبان شروع کرد. طراحی‌های او اتمسفری مدیترانه‌ای همراه المان‌های دریایی را با زبانی مدرن به تصویر می‌کشد. این مجموعه شامل طراحی هویت بصری، ست ادراری، طراحی لوگو و وب سایت می‌شود. تصاویر این پروژه را در ادامه ببینید.

 
designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_1

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_9

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_8

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_5

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_6

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_7

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_2

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_3

designmatters.ir-blue-marino-fish-market-brand-identity-design_4
منبع: WE AND THE COLOR

اشتراک گذاری:
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *