چه کسی میگوید طراحی بسته بندی پاپ کورنها باید بیکیفیت و کم ارزش باشد؟! نگاهی به پروژهی زیر بیندازید تا ببینید که چگونه طراحی یک بسته ذرت بوداده نیز میتواند منحصربهفرد و زیبا باشد.
استودیوی TATABI در والنسیای اسپانیا قرار دارد و در زمینهی گرافیک دیزاین و طراحی وب فعالیت میکند. آنها با مشتریان محلی و بینالمللی زیادی همکاری کردهاند. تیم خلاق این استودیو در یکی از آخرین پروژههایش برای یک کمپانی تولید کنندهی پاپ کورن با نام تجاری Diz-Diz طراحی بسته بندی و برندینگ منحصربهفردی انجام داده است.
کمپانی Diz-Diz برای نام تجاری خود خواستار یک هویت بصری برجسته و شاخص بود که احساس لوکس و سرگرمکننده بودن را همزمان در خود داشته باشد.
راهحل این استودیو طرحی رنگارنگ و درعینحال شیک بود. این محصول در چهار طعم پرطرفدار کاری، دارچین، پارمسان و وانیلی تولید میشود و در نهایت هر طعم با یک رنگ خاص بسته بندی شده و به مصرف کنندگان ارائه میشود. شما میتوانید آن را در خانهی خود و یا در یک مهمانی پر زرقوبرق نوش جان کنید.
برای تجسم احساس لوکس و لذیذ بودن، تیم طراحی TATABI تصمیم گرفت طرح سنگ مرمر سفید را با رنگهای متالیک ترکیب کند و این ترکیب در تمامی بسته بندیها و طرحهای مربوط به برندینگ استفاده شد.
در ادامه تصاویر بیشتری از این پروژه را خواهید دید. همچنین در صورت تمایل میتوانید به وبسایت این استودیو سر زده و نمونههای بیشتری از کارهای آنها در زمینهی طراحی گرافیک، برندینگ و طراحی وب را مشاهده کنید.
ذرتها در بسته بندیهایی با ویژگی غیر قابل نفوذ بودن هوا قرار دارند و به راحتی در مایکروویو آمادهی خوردن میشوند.