designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

کمپین نوشیدنی Sloche

اشتراک گذاری:

طراحی کمپین تبلیغاتی برای نوشیدنی Sloche توسط Havas Worldwide Canada

اولین برند‌سازی Sloche توسط همین شرکت کانادایی انجام شد که در آن تاکید بر نام برند بود، نه بر احساس و مزه‌های این نوشیدنی.
کودکانی که در زمان اولین کمپین اسلوچ ۱۵ سال داشتند، حال ۳۰ ساله هستند و با توجه به اینکه این نسل (z)، نسلی بسیار شاد و پیگیر دنیای دیجیتال بوده‌اند، ایده اولیه‌ای حول محور رابطه دنیای دیجیتال و احساس نوشیدن این محصول شکل گرفت.
در زبان انگلیسی به احساس درد سرما که بعد از خوردن مواد غذایی سرد در سر شکل می‌گیرد Brain Freeze می‌گویند، و همچنین به مشکلات نمایشگر محصولات دیجیتال Screen Freeze.
با همین ایده، گروه طراح موفق به اجرای یک کمپین فوق‌العاده در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های مختلف از جمله بیلبوردها، تیزر‌ها و همچنین وب‌سایت شد. در زیر می‌توانید تعدادی از نمونه‌های این کمپین را مشاهده کنید.

 

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche

designmatters.ir Sloche branding برندینگ نوشیدنی Sloche
منبع:Behance

اشتراک گذاری:
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *